Autor: Krzysztof Kleszcz (klechu13_at_poczta.okay.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 12:00:02 MET

etp> witam grupowiczów
etp> zakupiłem ostatnio szalkową wagę laboratoryjną (oszkloną)
etp> na allegro i mam pewien problem - mianowicie trzeba ją
etp> podłączyć do zródła prądu ale nie mam pojecia jakiego (220
etp> V) ?
etp> jeśli ktoś z grupowiczów może mi udzielić pomocy będę
etp> wdzięczny (może ktoś posiada instrukcję do niej )
etp> w załączeniu przesyłam zdjęcie wagi

Witam!
W szkole średniej miałem takie wagi i o ile pamiętam to były podłączane bezpośrednio do 220V, bez żadnego zasilacza ani transformatora. Zresztą tak tez pisze w opisie aukcji, nie? Inna rzecz, że za 250zł taka waga to moim zdaniem straaszna taniocha:) Przecież zwykła waga techniczna kosztuje ze 2 razy więcej, a to jest analityczna półautomatyczna...
pozdrawiam
Krzysiek
PS. Nie wiem czy już masz wagę u siebie, ale jeśli nie to nie polecałbym wysyłać jej pocztą - na pewno pospadają odważniki zawieszone w górnej cześci pod kopułą.