Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 17:31:04 MET

> Drogi Duminie,
> Pozwól, że zwrócę Ci uwagę, że pytałem o sorbitol, a nie metanol. Twoja
> odpowiedź, nie rozwiązała problemu.
> Wojtek

            Jasne, że Dumin nie udzielił odpowiedzi na pytanie: "Który z sorbitoli powoduje ślepotę?", bo być może nie zna (tak jak i ja) odpowiedzi na to pytanie, ale odpowiedział na bzdurną odpowiedź: "A któżby wlewał sobie sorbitol do oczu??". Mnie też zirytowała taka odpowiedź i popieram w tym względzie Dumnina.

        Z poważaniem, Wojtku, Staszek