Re: Skażenia radiologiczne

Autor: Kazimierz Warmiński <kazet_at_uwm.edu.pl>
Data: Fri, 30 Jan 2004 13:57:01 +0100

> MAm problem, ponieważ musze oznaczyć skażenie radiologiczne w żywności i
nie
> wiem gdzie można takie oznaczenie wykonać.
> Jeżeli ktokolwiek wie gdzie można coś takiego wykonać bardzo prosze o
pomoc

Skontaktuj się z Sanedipem lub z Instytutem Fizyki Jądrowej
http://www.ifj.edu.pl/linki/pracoch.htm
oni wykonują całą game uslug radiologicznych, w tym także zywnosci.
Jak jestes z okolic Olsztyna, moge Ci dac namiar na kogos kto wiecej na ten
temat wie.

Kazik Warminski

UWM w Olsztynie
http://www.uwm.edu.pl/kopits/