Re: Wielkość plików ...

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat, 24 Jan 2004 14:48:41 -0600 (EST)

> Mam zamiar wysłać sporo danych na temat BST (zgodnie z obietnicą - do
> tablic Mizerskiego), ale wiem, że nie powinienem tego wysyłać w formie
> załącznika, a tylko w formie zwykłego tekstu. W związku z tym zamierzam
> skopiować dokument WORD-owy i wkleić jako zwykły tekst do E-maila. Lenistwo
> nie zna granic: nie chcę po prostu przepisywać swojego dokumentu. Proszę o
> przypomnienie, jak wielkie pliki można wysyłać - bo bardzo możliwe, że mimo
> to będę musiał swój tekst podzielić na fragmenty.

Poniewaz ten plik bedziesz wysylal do mnie na adres prywatny, a nie na liste,
wiec moze to byc w ostatecznosci spakowany zalacznik w postaci dokumentu
worda. Jedynie na liste bezwzglednie jest wymagane wysylanie tekstu, a na
priva zalaczniki sa tolerowane jesli to konieczne, tylko zeby plik nie byl za
duzy, powiedzmy nie wiecej niz ok. 500 kB po spakowaniu. Jesli jest wiekszy to
najlepiej pociac go na kawalki programem pakujacym i kazdy wyslac oddzielnie.
Jesli jednak nie masz w swoim tekscie zadnych rysunkow to rzeczywiscie
najprawidlowiej bedzie wyslac to zwyklym tekstem po wklejeniu zawartosci worda
do e-maila.

ak