Fw: saletra amonowa

Autor: Rafał Wróbel <szybki912_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 22 Jan 2004 22:45:56 +0100

> Witam wszystkich!!!
> Dziekuje za zainteresowanie i odpowiedz na problem dotyczacy SN1 SN2. Mam
> jeszcze prośbe, potrzebuje materialów na temat wpływu saletry amonowej na
> zanieczyszczenie środowiska, oraz jakieś ciekawostki na temat saletry
> amonowej. Moze znacie jakąś ciekawą strone na której to moge znaleść.
> Dziekuje z góry. Pozdrawiam wszystkich.
>

> Klaudia

Witam

na stronie internetowej POCH-u mozna znalezc karty charakterystyk
http://www.poch.com.pl/karty_1.php
i tam poczytac info na temat zagrozen ekologicznych ze strony Saletry
amonowej. nalezy wpisac chemiczna nazwe szukanego zwiazku.
A ciekawostki no to ja wiem - petardy, proch strzelniczy?

Pozdrawiam
Rafal Wrobel