Re: Mozliwosc otrzymania nagrod ksiazkowych.

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat, 17 Jan 2004 06:02:14 -0600 (EST)

> ale na forum jestem od niedawna i nie widzialem takiego topic'u, chyba ze
> jest to na stronie ChemFan'a...

Istnieje archiwum ChemFana:
https://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/

> popatrze jak... wroce, bo ide zaraz na konkurs chemiczny :) ale jesli np
> wydawnictwo konczy juz kolejne wydanie i np. za miesiac czy dwa pojawi
> sie w sklepach, to moglbym poczekac. Ale jesli ma to byc pol roku albo
> wiecej, to jestem niecierpliwy :)

Nic mi nie wiadomo o nowym wydaniu. To z 2003 dopiero od paru miesiecy jest na
rynku, nie sadze wiec, zeby wkrotce mialo sie pojawic nowe, gruntownie
zmodernizowane, beda najwyzej dodruki z minimalnymi, nowymi poprawkami jakie
sie ewentualnie teraz pojawia od ChemFanow, nie wiem czy takie dodruki
zostana oznaczone jako nowe wydanie.

> tylko, ze u mnie raczej nikt nie ma takich tablic :) zostaje mi chyba
> tylko kupno

Moze w bibliotece maja, a jesli nie, to oczywiscie kup, bo warto.

ak