Dalej o moich (tylko pośrednio) stopach :)

Autor: emax domina <emax.domina_at_wp.pl>
Data: Wed, 14 Jan 2004 20:52:32 +0100

Schmidta - 51,2 18,2 30 143

o to jest ciekawe...

czyli mowicie chlopaki, że bizmut droga sprawa... poszukam jeszcze troszke.

a odlewac chce male bardzo precyzyjne, trojwymiarowe i mocno powyginane
elementy.
wiec problem jest z forma. Musi to byc cos delikatnnie elastycznego a
zarazem odpornego na temp.
jakies pomysly :-) na forme ?

pozdrawiam i dzieki za wielka pomoc czyli skoro juz wiem ze jak zdobede
bizmucik
(a czuje juz ze mi sie uda) to uda sie tez zrobic stop...

(a swoja droga to dopiero zboczenie - pragnac stopu :-) )

dzieki dzieki wielkie.