Stopy łatwotopliwe, czyli Agnieszka potrzebuje pomocy... ;)

Autor: emax domina <emax.domina_at_wp.pl>
Data: Tue, 13 Jan 2004 00:43:47 +0100

No wiec... nazywam sie Aga, a tak naprawde >Emax Domina<.
Z chemia mam niewiele wspolnego poza zainteresowania.
(Gdybyscie mieli jakich problem chemiczno-psychologiczny, walcie do mnie jak
w dym.)

A teraz problem, który posiadam. Mianowicie w moim humanistycznym umysle
powastało zamilowanie do odlewnictwa... i... tu zaczyna sie problem...
potrzebuje niskotopliwego stopu, bo bez niego ani rusz. np. Wooda.(gdyby nie
byl taki drogi, kupilabym...)
Sama musze go niestety zrobic (da sie? powiedzcie ze sie da! :) ) wiem:
kadm, cyna, olow, bizmut...
kadm, cyne, olow mozna zalatwic... ale bizmut?!

a jesli nawet bede miala te skladniki to co dalej...

znajdzie sie ktos chetny do pomocy

Pozdrawiam wszystkich chemikow i odlewnikow zaznajomionych z Woodem :-)
Emax Domina