Re: (brak tematu)

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon, 5 Jan 2004 19:23:31 +0100

> Mam do szanownego grona pytanie jak najlepiej sprawdzic czystosc
fenyloacetonu ??
        Proponuję poddać analizie na chromatografie gazowym - za pomocą tego
urządzenia można określić nie tylko stopień czystości, ale również określić
rodzaj i ilość zanieczyszczeń.
        Osobiście pracuję na chromatografie gazowym z detektorem emisji
atomowej i stale prowadzę analizy różnych substancji organicznych, ale tej
Twojej "substancji" nie chciałbym analizować, bo to jest surowiec
(półprodukt) do syntezy amfetaminy; obawiam się, że praca z takimi
substancjami może być nielegalna lub limitowana przez odpowiednie komisje w
Ministerstwie Zdrowia (lub innym Ministerstwie - po prostu nie znam Ustawy
Rządowej, w której jest mowa na jakich zasadach można uzyskać zgodę na pracę
z tego typu substancjami). Wiem tylko, że uzyskanie zgody na pracę z tego
typu substancjami, jest procesem bardzo długotrwałym
i złożonym.
        Stanisław