Re: sorbitol

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sun, 4 Jan 2004 17:31:04 +0100

> Drogi Duminie,
> Pozwól, że zwrócę Ci uwagę, że pytałem o sorbitol, a nie metanol. Twoja
> odpowiedź, nie rozwiązała problemu.
> Wojtek
            Jasne, że Dumin nie udzielił odpowiedzi na pytanie: "Który z
sorbitoli powoduje ślepotę?", bo być może nie zna (tak jak i ja) odpowiedzi
na to pytanie, ale odpowiedział na bzdurną odpowiedź: "A któżby wlewał sobie
sorbitol do oczu??". Mnie też zirytowała taka odpowiedź i popieram w tym
względzie Dumnina.
        Z poważaniem, Wojtku, Staszek