Autor: Toliman (toliman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 15:01:15 MET

> poszukaj :) www.google.pl
>
> no i patrzylem... :/
> na google, na onet nawet na allegro :)
>
> nic nie znalazlem poza okularami za 1,9zl :P
>
> Adam
>
> PS. Ciekawe jest to, ze mam takie "dwu-kolorowe" okulary (z serii o
> Dinozaurach), ale hmm... nie dzialaja, ze sie tak wyraze

hmm te okulary nie maj prawa dzialc bo ich zasada dzilani jest inna :) linki:
http://www.chemistry-software.com/
http://www.republika.pl/allchemia/index.html i okolo 500000 wynkow po wpisaniu w wyszukiwarce 3d chemistry wysil sie troche te modele sa tylko trzeba ich poszukać (nie należy oczekiwać że będa modele wszystkich cząsteczek)