Autor: Ser Cheese (sercheese_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 23:48:21 MET

hmm...
ja dostalem notke, ze byly w poprzednim wydaniu, ale teraz juz nie ma :/

jeśli masz wyobraźnie
> przestrzenna to modele Ci są nie potrzebna

ale zawsze to jakis bajer...

zwłaszcza ze możesz pochodzić po
> stronach z animacjami cząsteczek i poogladać rysunki 3d z McMurry'ego a

tak? gdzie? podaj link'a :)

> jeśli nie masz wyobraźnie to modele mogą Ci sie przydać

tzn. moge sobie starac to wyobrazic, ale napewno lepiej to bedzie wygladac jak sobie uloze z tych kulek :)
przy okazji ujawnia sie zapewne moje bledy w interpretacji budowy danego zwiazku, czego nie zauwazylbym "wyobraznia"

dzieki!
Adam