Autor: Krzysztof Ziętek (kazet11_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 20:59:12 MET

 Witam,jestem nowy na tej liscie i postanowilem napisac cos o   sobie,abyscie wszyscy cos nie cos na moj temat wiedzieli:)   Tak wiec:Mam na imie Krzysztof,mieszkam w Policach k/Szczecina,gdzie   z reszta znajduja sie spore zaklady chemiczne(o czym pewnie   wiecie),jestem studentem pierwszego roku technologii   chemicznej.Studiuje na Politechnice Szczecinskiej.   Jesli chodzi o chemie to interesuje mnie tylko chemia   organiczna.Jest moim zdaniem najbarzdiej pasjonujaca ze wszystkich   nauk chemicznych.
  Ostanimi czasy troche przerwy mialem od chemii i niewiele pamietam z   tego co pamietalem kiedys,ale postanowilem na dobre powrocic do   mojego zainteresowania chemia i odrobic zaleglosci dlatego wlasnie jestem na tej   liscie:)

--

Pozdrawiam serdecznie:
Krzysztof.