Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 12:25:00 MET

At 11:30 2003-12-09 +0100, Toliman wrote:

> [...]

Od linków na pewno lepsza byłaby monografia na ten temat, ale niestety nie znam.
Ortogonalnych systemów blokad są dziesiątki. Wrzuć do Googla >>carbohydrate "protection groups"<<, a na pewno znajdziesz sporo danych. Możesz też skorzystać z bazy "Beilstein abstracts" http://www.chemweb.com/databases/belabs, podobny zestaw haseł da Ci odnośniki do wielu publikacji.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/