Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 21:48:29 MET

Hello Krzysztof,

Sunday, November 30, 2003, 8:09:13 PM, you wrote:

KK>  Objętoœc kropli przyjmuje się 0,03 - 0,05 ml, ale takie przybliżenie
KK>  można stosować raczej do małych iloœci - czyli kilku kropel. 38 to
KK> będzie już duże przybliżenie, ale jeœli nie ma rady - to przyjmij KK> 0,05 ml

wez ustawa na stole cylinderek o pojemnosci 10 ml i "nakap" po kroplach 10 ml cieczy ktora ciebie interesuje, jednoczesnie liczac ilosc kropel , nastepnie podziel 10 ml przez ilosc korpel, i wynik gotowy

Pozdro
agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl