Autor: Franek Jelito (zorba_at_free.of.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 18:01:59 MET

Witaj MONIKA,

W Twoim liście datowanym 18 listopada 2003 (09:45:42) można przeczytać:

M> Witam :)

M> Czy jest ktoś wśród z Was kto zna b.dobrze techniczny angielski i powie co znaczy "hydrovisbreaking" - zwiazane jest to z przemysłem rafineryjnym. M> Dzięki Pozdrawiam Monia
  W moich słownikach chemicznych angielsko-polskich niestety niema   tego słowa.

  PS. Czy ktoś jest chętny do włączenia sie w akcję opracowania   takiego słownika w wersji elektronicznej.   (poprawianie ocr-ów z plikiem skanu np jpg)?

--
Pozdrowienia,
 Franek                            mailto:zorba_at_free.of.pl