Autor: Mitom (zabanaski_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 20:53:13 MET

^witam wszystkich pasjonatow chemi i nie tylko. jestem studentem
farmacji i
......^warunkach (w okolicach lodzi) mozna kupic podstawowe odczynniki chemiczne (w
przystepnych cenach) to bardzo byl bym wdzieczny za przeslanie do mnie tych
^informacji. interesuja mnie rowniesz wszelkie informacje (adresy
internetowe, literatura, publikacje itp.) dotyczace spektrofotometrii,
^chcecie cos sie odemnie dowiedziec to pytajcie. czekam na
odpowiedzi

Witam!!!
Jeśli mieszkasz w okolicy Łodzi to napewno w odczynniki i szkło lab., w bardzo, bardzo przystępnych cenach, możesz zaopatrzec się składając zapytanie pod email: herub_at_piwko.pl lub alchem_at_polbox.com Pozdrawiam Jarek