Autor: radzio_fantom_at_tlen.pl
Data: Wed 12 Nov 2003 - 20:44:42 MET

Witam.Dostalem maila od kilku kolegow jednak ze wzgledu na byc moze niezbyt szczesliwe skonstruowanie poprzedniego pytania opisze o co mi chodzi.Jednym z procesow tworzenia plytek drukowanych dla obwodow drukowanych jest ta gdzie zadany wzor drukuje sie na bardzo gladkim papierze satynowym za pomoca drukarki laserowej a nastepnie na goraco zdejmuje sie druk z papieru na laminat pokryty folia miedziana.Moczy sie to w wodzie tak aby odszedl papier a druk zostal na plytce.Niestety papier nir odchodzi w calosci i zostaja jego resztki ktore moga przeszkadzac we wlasciwym trawieniu plytki.Dlatego chcialbym sie zapytac czy ktos mam moze pomysl w jaki sposob pozbyc sie resztek papieru jednak tak aby nie uszkodzic druku.Dobrze by bylo zeby taki roztwor dalo sie w miare prosto otrzymac w domowych warunkach.Z gory dzieki za zainteresowanie.Bede bardzo wdzieczny za okazana pomoc.Dla pomocy moge dodac ze toner nie trawi sie w trojchlorku zelaza (popularnie uzywany do trawienia plytek).