Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 18:08:39 MET

Witam,

> Co do wykresów w Excelu mamy identyczne zdania :)
- Gry potrzebuje "na szybko wykres roboczy" to siegam wlasnie do Excela... bo mozna w nim szybko przeliczyc dane lub przekonwertowac do innego formatu, a posiada on podstawowe funkcje regresji. Do koncowych wykresow natomiast uzywam SigmaPlot'a, ktory ma znakomite algorytmy dopasowywania funkcji. Niektorzy rowniez uzywaja Origin'a, ktory ponosc posiada opcje dopasowania funkcji, niestety ja sie tu juz nie wypowiem. Z niekomercyjnych programow do tworzenia wykresow mozna polecic OpenOffice.Calc z pakietu OpenOffice. Posiada on wiele formatow m.in. rowneiz Excela.

> polecam Graphera ale jest to program komercyjny.

Pozdrawiam Armand

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF