Autor: Krzysztof Grabiński (k.grabinski_at_lacma.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 17:14:42 MET

Ja polecam Program SigmaPLOT, do tworzenia wykresów chyba jeden z najlepszych, całą prace na nim robiłem, ma wbuowanych sporo funkcji i jest zintegrowany z excelem (tzn mozna w nim otworzyc arkusz excela i robic wykresy z sigmy. Jest bardzo dużo plug-in'ów. Wersje demo można ściągnąć z sieci 2-mce sherware.

Pozdrawiam
Krzysztof Grabiński