Autor: zby001_at_icqmail.com
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:27:06 MET

Witam,

chemik ze mnie zaden, dlatego szukam tutaj pomocy. Czy ktos zna latwo dostepne i nietrujace substancje, ktore garbuja zelatyne, tzn. sprawiaja, ze ta przestaje byc rozpuszczalna w wodzie? Wiem, ze formalina, ale to paskudztwo trujace i cuchnace, w dodatku wcale nie tak latwo dostepne. Podobno tez dobry jest alun chromowy, ale nie wiem, gdzie to zdobyc (w sklepach Chemii kreca glowami i mowia, ze to tylko dla firm, trzeba miec REGON i NIP). Czy moze znacie inne podobnie dzialajace odczynniki?

Dziekuje i pozdrawiam,

Zbyszek

Sign up for ICQmail at http://www.icq.com/icqmail/signup.html