Autor: Krzysztof Kleszcz (klechu13_at_poczta.okay.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 08:52:32 MET DST

Na jednym z pierwszych wykładów z chemii wykładowca pyta czy można powiedzieć "mol ludzi". Ja mówię "nie" a wykładowca "tak" :) Mol to jednostka licznoœci materii i można jš odnosić zarówno do atomów jak i do samochodów. A całe zamieszanie bierze się stšd, że rzadko używa się moli w innych dziedzinach niż chemia pozdr
Krzysiek