Autor: Bob Arctor (curious_at_pb194.luban.sdi.tpnet.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 17:54:56 MET DST

znalazlem galwanizernie, jednak ostrzegaja mnie ze bedzie to sporo kosztowac...

no i tak sobie mysle dalej...
1)w sumie to warstwa odblyskowa nie musi byc bardzo trwale przyczepiona do powierzhni - lustro mozna zabezpieczyc np. polimerem nakladanym na wierzch tej warstwy (talerz jest wklesly) 2)jest taka metoda ktora uzywaja szklarze, do pokrywania szkla srebrem... mysle wlasnie nad czyms podobnym (nie koniecznie z uzyciem konkretnie srebra). wieszanie szklanego lustra odpada - mieszkam w polsce ;p ktos je stlucze/ukradnie...

w koncu przychodzi mi do glowy opakowanie po wafelkach... w koncu jest to cienka polimerowa folia na ktoras w jakis sposob naniesiono warstwe aluminium... jedyny problem w tym ze aluminium sie rozklada - tyle ze przy opakowaniach uzywa sie aluminium _wlasnie_ dlatego ze sie ono rozklda. moze dalo by sie uzyc innego - bardziej trwalego metalu...