Autor: Chemik (michalu_at_poczta.fm)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 19:56:02 MET DST

Czy znacie jakies stosunkowo latwe do zrobienia mutageny? Jest mi potrzebny jakis porzadny. Wiem o tym ze np. dym z papierosa jest rakotwurczy, ale jak dla mnie jest troche za malo rakotwurczy. Chodzi o to zeby byl taki mutagen ze rosline polewam nim, a w kolejnym pokoleniu mam juz mutanty.

Kolchicyna z Zimowita jest doskonalym preparatem do tego typu experymentow. Chemik