Autor: Michal B. (interia_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:58:34 MET DST

> ...acha...Krzysiu...Zapomnialem ze Ty na studiach sie uczysz tylko Chemii,
> Fizyki i Matematyki...(tak jak i ja)...i dlatego nie jestes obiektywny.
> P.S. Sesja zaliczona??

Nie tylko chemii, fizyki i matematyki (to juz zaliczylem w czerwcu) jest jeszcze technologia chemiczna, inzynieria chemiczna, elementy statystyki i takie tam inne rzeczy.
PS Nie bedzie Kampani wrzesniowej :-)
Krzysztof Jakubiec

... nie pamietam zebym na planie Tech. Chem (przynajmniej dla I roku) widzial "...technologie chemiczna, inzynierie chemiczna, elementy statystyki i takie tam inne rzeczy...", bo byla tam sama, mata, fiza, i chemia...ale sie zgadzam z Toba ze teraz bedzie znacznie ciekawiej Chemia fizyczna, fizyka chemiczna, chemia organiczna, (organiki chmicznej nie widzialem :), PING-PONG i Angielski...wiec uczymy sie tylko przedmiotów scislych....Obiecuje ze jest to moj ostani post na ten temat...od tej pory przechodze do powaznych spraw.
Pozdrowienia dla wszystkich CHEMIKÓW z zamilowania i nie tylko a w szegolnosci dla K.J
Lajdak