Autor: Łukasz Biernacki (lukasz.brn_at_wp.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 15:47:45 MET DST

Witam wszystich miłoścników chemii!!!
Mam taki mały problemik... Słyszałem że w Indiach w popularnych u nas napojach takich jak Pepsi, Sprite wykryto pesttycyd DDT który jest rakotwórczy. a mój problem polega na tym że nie wiem jak sprawdzić czy to prawda...
Czy jest jakiś sposób na wykrycie tego pestycydu jaką metodą bezpośrednią czy trzeba wszystkie grupy po kolei było wykrywać??

Z góry dziękuje!!

Łukasz Biernacki
biernac_at_go2.pl

Dwie kobiety. Dwa światy. Jeden mroczny sekret. BASEN. W kinach od 5 września. < http://film.wp.pl/p/film.html?id=7645&h=4806374 >