Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 13:41:39 MET DST

a co chialabys mnie wiecej wiedziec, pisalem, co prawda kilka lat temu, prace mgr na ten temat (rozpad wiazania P-C) I MOZE CO NIECO BEDE JESZCZE pamietal (oj duze literki, przepraszam). W sieci kiedys nie bylo duzo na ten temat.

ew. polecam kontakt z instytutem chemi organicznej i biotechnologii politechniki wroclawskiej, sa tam na bierzaco (dr hab. Roman Gancarz na przyklad)
pozdrawiam
Lukasz Kuzma

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny