Autor: pawlak_karolina_at_o2.pl
Data: Wed 13 Aug 2003 - 01:24:01 MET DST

>czerwony?

>Musisz ogrzewać fosfor biały bez dostępu powietrza.
>
>A dokladniej? Interesuje mnie opracowanie sposobu na oddzielenie i oczyszczenie fosforu zawartego w masie potarkowej zapalek przez:
- zamiane fosforu czerwonego w fosfor gazowy oraz krystalizacje fosforu   bialego wg.artykulu Andrzeja Kasperowicza -(KCh 2/93) - poczym zamiane f. bialego w f.czerwony Chodzi mi o dokladny opis tego doswiadczenia. Moze ktos zna miejsce w internecie, ma jakis artykul, ksiazke lub wlasne doswiadczenia?

Piotrek