Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 07:23:23 MET DST

Hello Chemik,

moze zle sprecyzowalem pytanie

to ze powsatnie aldehyd w wyniku utleniania to jeszcze wiem , tak az to mi wiedza nie uciekla

chodzi mi o to aby to rownanie ktore napisalem zbilansowac elektronowo oraz o to aby poprawnie dobrac wspolczynniki rownania, zatem napisalem ze nie pamietam dokladnie rownan redoks, w przypadku reakcji w ktorych wystepuja zwiazki organiczne

pozdro
Agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl