Autor: Majki (wyszlempopizze_at_wp.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 10:32:23 MET DST

> Stanisław
> PS. Przed chwilą byłem na bazarze - jakaś baba mówi do jakiegoś słuchacza:
> "A ty wiesz co to będzie jak wejdziemy do tej pier...lonej unii?" I co byś
> takiej powiedział???

    Powiedzialbym ze moze byc tylko lepiej bo gorzej niz teraz nie bedzie chyba ze wrocimy do socjalizmu. Mnostwo ludzi mowi ze wcale nie musimy wstepowac do unii a zreszta i tak nie wykorzystujemy. Ale wlasciwie to nie ma zadnej innej realnej opcji lepsze to niz stac w miejscu. A ze nie wykorzystujemy dotacji w duzym stopniu to nasza wina bo polacy to lenie i nie chca sie uczyc.
Tak bym jej powiedzial a gdyby to jej nie przekonalo to: Nawet ks. Rydzyk mowi tak dla unii.
Musi poskutkowac :)