Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys1_at_wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 21:15:01 MET DST

Andrzej Kasperowicz wrote:
> Oferta Radwagu nie jest teraz gorsza niz innych firm. Nie wiem jak z
> jakoscia, ale cenowo sa konkurencyjni.

Nie neguję cenowej konkurencyjności produktów Radwagu (chociaż rok temu, co prawda w promocji, kupiliśmy Sartoriusa BP221S za 8.000 PLN zaś odpowiadający jej mniej więcej model Radwagu WAA 210 kosztuje 6200 - osobiście sądzę że lepiej jednak dołożyć do Sartoriusa), ale z jakością to trochę słabiej (IMO ale spotkałem się z podobnymi opiniami innych użytkowników). Chociaż z drugiej strony, wszystko zależy od wymagań i zasobności portfela (a raczej w odwrotnej kolejności) - znajdą się tacy którym waga radwagowska w zupełności wystarczy.

> Jak mozna zobaczyc w cennikach, czym wieksza nosnosc przy tej samej
> czulosci tym cena wyzsza (znacznie).

Dokładnie. To tak jak z halą pełną jednakowych maszyn (powiedzmy tokarek). Włączając kolejne tokarki będzie słyszeć się wzrastający hałas. Ale kiedy pracować będzie pięćdziesiąt tokarek i włączymy pięćdziesiątą pierwszą, nie usłyszymy tego... Przy tej ilości pracujących tokarek należałoby włączyć z dziesięc na raz by usłyszeć różnicę.

Arkady