Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 20:33:49 MET DST

Ostatnio jedna rzecz mnie zainteresowala. Otoz znalazlem ze oleje silikonowe sa odpieniaczami, zreszta dosyc dobrymi. I to mnie nie dziwi, piane ladnie usuwaja. Ale z takimi samymi zwiazkami spotkalem sie jako z antystatykami. I to mnie ciekawi, albowiem w zasadzie substrancje te w pojemnikach na oko zbytnio sie nie roznia i w obydwu jest to jako glowny skladnik. Czy to tez jest dobry antystatyk czy diabel siedzi w szegolach? pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej