Autor: Krzysztof Grabiński (k.grabinski_at_lacma.com.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 12:41:12 MET DST

Witam wszystkich!
Nie wiem czy zostalo zauwazone moje pytanie dotyczace zastosowan kazeiny. Chodzi mi glownie o zastosowania kazeiny technicznej (kwasowej). Jezeli moglby ktos napisac do czego mozna ja stosowac oraz napisac troszeczke bardziej szczegolowo jakie dzieki temu uzyskuje sie wlasciwosci. Wiem tylko, ze mozna ja stosowac przy produkcji klei, farb wlukien itp. A wykorzystuje sie wlasciwosci zwiekszenia lepkosci czy emulgujace. Z gory dziekuje.
Krzysztof Grabinski