Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 13:24:06 MET DST

At 12:53 2003-05-06 +0200, Szymon Nowak wrote:
> Niesamowite poczucie humoru ma kolega Sobkowski. Rozumiem, że bawi kolegę
>ubliżanie innym ludziom i wykorzystywanie ich pewnych błędów w formułowaniu
>pytań do dostarczania sobie pewnych rozrywek w postaci, że tak się wyrażę
>publicznego wyolbrzymiania ich blędów. Naprawdę gratuluję koledze
>niebanalnego poczucia humoru.

Dziękuję za słowa uznania, kolego Nowak! :-> Niestety, pomysł stylu "krótkich i prostych zdań" nie należy do mnie. :-) Proponuję zachowanie pewnego dystansu do własnej osoby i nieobrażanie się z powodu żartu! Widzisz, takich pytań, na które odpowiedzią jest cytat z encyklopedii jest mnóstwo i podawanie ciągle tego samego odnośnika jest nieco monotonne!
Mam nadzieję, że nauczy Cię to włożenia nieco własnego wysiłku w znalezienie odpowiedzi na problem, zamiast poszukiwania w pierwszym rzędzie cudzej pomocy!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html