Autor: Roman J. Farański (faranski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 19:16:02 MET DST

No, i to jest to ............, cash, cash, cash .........!!!!!!!!!,

Drogi przyjacielu,

Niesamowite możliwości w syntezie daje mikrobiologia techniczna,

jak popatrzysz w internecie dopatrzysz się "path-way" utleniania wybiórczego n-alkanów jak wolisz do alkoholi, aldehydów czy też di karboksylowych kwasów.
f.ex. n-heksanu do kwasu adypinowego i to z wydajnością nie mniejszą jak 99% i to o czystości 3 N.

Cudowne są tutaj pseudomonasy,

odpowiednie kultury bakteryjne (koncentraty o stężeniu 10exp12 w gramie są do nabycia w Instytucie Mikrobiologii Technicznej Uniwersytetu w Pradze).

Ale jak uprzejmie zauważyłeś:

"koniec goglika za przewodnika"

do miłego,

chociaż z drugiej strony, te 50.000 USD by mi się bardzo przydało, nawet gotów się jestem podzielić,

Grecy (starożytni) mawiali, że dzielić się jest to bardzo ładnie

Roman

faranski_at_poczta.onet.pl

ACS, RCS, albo jakas