Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 09:25:19 MET DST

At 09:09 2003-04-24 +0200, Michał Aleksandrowicz wrote:
>konkursu

>ja pisałem z fizyki,
>ale w Krakowie

A ja z chemii, ale w Poznaniu i to w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia!

Michał

PS Aby nie było wątpliwości: tak, to była złośliwość! :-)

PS 2. Michale, przeczytaj proszę w
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html#netykieta fragment dotyczący odpowiadania na listy.

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań