Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 18:06:20 MET DST

Shalom!

Mam pewien chaos pojęciowy i chciałem Was prosić o wyjaśnienie. Otóż ostatnio na zajęciach dowiedziałem się, że: 1) elastomery to polimery, których temperatura zeszklenia Tg jest mniejsza od temp. pokojowej

2) elastomerów nie wytłacza się i nie wtryskuje
3) polietylen ma Tg=-70, polipropylen coś około -10
4) PE i PP są często przetwarzane poprzez wytłaczanie i wtryskiwanie...

Któreś z tych zdań musi być nieprawdziwe - bo PE i PP wydają się być elastomerami, a przecież sam miałem ćwiczenie z wytłaczania PE (Malen jakiś tam).

Pozdrawiam i do nóg padam

--

                                         Maciej Połyga alias Fungi
                                              Happy Amiga User