Autor: Slawek (digiya_at_o2.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 15:37:17 MET DST

  Witam. Uwierzcie mi na słwo, próbowałam wielu środków na krety i nornice-bez skutku, najlepszym sprawdzonym sposobem na wypłoszenie kreta i nornice okazał sie "Kretol". Jest to silnie i ostro pachnący granulat zapachowy. W tym roku tez rozpocznę walke z Kretol-em.   Tylko pozostawcie gryzonion droge ucieczki. Bo potem jak u mnie, może sie nagle okazać, że nagle nornice zaczną wam do mieszkania po ścianie wchodzić. :-)

                                        Aneta