Autor: Halina Wierzycka (hydek_at_hyperreal.info)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 06:30:56 MET DST

hej :)

mam ok 1 dm3 tego odcznnika i zastanawiam sie co mozna z niego zrobic. Cokolwiek co by sie przydalo, badz co by bylo jakies efektowne/pouczajace. Wlasciwie to mam 3 dm3 tej subst.; uzywali tego w naszej cementowni ale dokladniej nie wiem do czego (jako rozpuszczalnika).

nie chce pisac drugiego listu bo naglowki duzo zajmuja, dlatego zapytam od razu tutaj: czy chlorek amonu jest higroskopijny i czy rozlozy sie gdy bede go odparowywal do sucha w zlewce ?

pozdrowienia :))

--
korzystam z GNUpg