Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 15:30:00 MET DST

Tutaj nie powinno byc watpliwosci. Hydrat chloralu jest nowym zwiazkiem o dobrze okreslonych wlasciwosciach, np: http://www.inchem.org/documents/icsc/icsc/eics0234.htm Mozna w googlach znalezc takze struktury przestrzenne tego zwiazku. Natomiast, ze hydrat kwasu szczawiowego jest tez odrebna struktura, to dla mnie nowosc, choc jak sie dobrze zastanowic, to dlaczego nie? Wojtek