Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 15:07:00 MET DST

At 14:57 2003-04-03 +0200, Jacek Grudzień wrote:
>Przesadzacie!
>
>Najpierw sobie trzeba zastrzec nazwę Chemfan!
>Poza tym to inna
>domena. Trzeba sobie było zrobić alias www.chemfan.prv.pl
>Nie bądźmy śmieszni

Chyba Ty przesadzasz! Wg tej filozofii trzeba by porobić aliasy we wszystkich domenach, żeby je sobie zarezerwować! Przecież chodzi tu tylko o dobre obyczaje - nie używać nazwy kojarzonej od lat z naszą listą!

>Poza tym oskarżenie o kradzież to potwarz dla tego człowieka.
>Wstyd

Mam nadzieję, że działał on nieświadomie i oskarżenie jest rzeczywiście na wyrost, tym nieniej rozumiem wzburzenie Tomka po otrzymaniu prośby o rejestrację takiej strony!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html