Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 14:38:47 MET DST

> Co mam z tym fantem począć? Dopisać, odmówić dopisania, czy rządać od
> właściciela tego fałszywego chemfana żeby zmienił nazwę swojego
> serwisu?

Chyba odmówić i żądać czegokolwiek nie bardzo masz prawo :-( bo przeciez nasz Chemfan nie jest nazwą zastrzeżoną. Trzeba autorowi powiedziec, ze Chemfan juz istnieje i jesli o tym nie wie, to niech uprzejmie zmieni, ale on pewnie dobrze o tym wie i chce się podpiąć pod popularność naszego. Hm...

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/