Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:34:29 MET DST

> Trudno sie zaczepic majac na studiach 35-40 godzin zajec tygodniowo
> (glownie laborki do ktorych zaliczenia trzeba sie przygotowac w domu) i
> kompletnie nieprzewidywalny plan zajec na rok kolejny (bo program lubi
> sie zmieniac) - jesli mowimy o pracy na zewnatrz. Bo zeby pomyslec o
> doktoracie, to faktycznie, najpozniej na czwartym roku trzeba sie
> zaczac starac o promotora. A jeszcze lepiej zaczac wczesniej

Dlaczego? Ewidentnym przykladem sa niekotre osoby z Naukowego Kola Chemikow dzialajacego przy naszej Uczelni. Ci co sa chetni pomimo duzej ilosci godzin zajec potrafia wygospodarowac czas na swoje zainteresowania badawcze i rozpoczac projekt badawczy juz na drugim roku studiow dolaczajc sie do grupy badawczaj (moze nawet i na pierwszym, ale tego nie wiem na pewno!). Znam wiele takich osob nie tylko z naszego podworka.

Armand

Korzystajac z internetu mozesz umilic sobie czas sluchajac radia.
     \!/                         http:/main.amu.edu.pl/~armand/radio.html
   ( @ @ )

 oOO-(_)-OOo e-mail: armand_at_amu.edu.pl   (URL: http://main.amu.edu.pl/~armand)
EoF