Autor: gosienka78_at_poczta.fm
Data: Mon 31 Mar 2003 - 14:13:14 MET DST

Szkoda tylko ze kobiety nie maja szans dostac dobrej pracy po chemii. Ja juz od prawie roku szukam pracy w roznych laboratoriach i zakladach przemyslowych na Pomorzu, niestety bez szans...ciagle tylko slysze ze wola mezczyzn.Komentarz mysle jest tu zbedny... Poki co musze zadowolic sie praca w szkole, mimo ze interesuje mnie chemia organiczna a nie wykladanie podstaw chemii w liceum. pozdrawiam
Malgorzata