Autor: Daniel (Laruso1_at_o2.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 21:57:24 MET

> Witajcie Chemfani
>
> Jestem teraz w 1-szej klasie LO w profilu biol-chem. Jednakze jako
> osoba martwiaca sie o swoja przyszlosc :P ;) zastanawiam sie juz nad
kierunkiem
> studiow. Bardzo chcialbym studiowac chemie poniewaz uwielbiam ten
przedmiot
> ale rozwazalem tez farmacje. I tu mam do was pytanie. Jak przedstawia sie
poziom chemii na farmacji na UJ? I drugie, jak jest z praca po chemii bo po
> farmacji to chyba nie najgorzej?

Witaj, z pracą po "czystej" chemii jest różnie- zależy jaki jesteś zdolny i czy masz trochę szczęścia. Po farmacji najłatwiej będzie ci znaleźć pracę: jeżeli nie w Polsce, to za granicą. Osobiście wybrałbym chemię inżynieryjną, a jakby mi dobrze poszło to po roku studiowania podjąłbym drugi kierunek: chemia. Jednak wybór kierunku nie wystarczy- musisz też wiedzieć co chcesz po wybranym kierunku robić. Masz jeszcze trochę czasu więc dobrze się zastanów żebyś później nie był rozczarowany. Pozdrawiam

                                                      Daniel
                                                       Laruso1_at_o2.pl