Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 12:26:45 MET

> Byc moze mam przestarzale informacje, ale jest to jedna z podstawowych
> metod usuwania aromatow z benzyn na skale przemyslowa.

Miałem na myśli praktyke laboratoryjną

No dobra, może wygląda, że kręcę, :-) ale odebrałem to zapytanie jak zapytanie o praktyczne zastosowanie tego w (domowym) laboratorium, a wydaje mi się, że to jest pozbawione sensu. Niewykluczone, że sie mylę i jak tylko ktoś mi napisze czy, jak i z jakim skutkiem to stosował to uderze się w pierś i pokalam przed Chemfanami.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/