Autor: emilslaczka_at_tlen.pl
Data: Mon 17 Mar 2003 - 09:59:10 MET

>To chyba jakaś baja. Skąd taka informacja?
>Zaintrygowany przeprowadziłem próbę zmieszania toluenu ze stężonym
>kwasem siarkowym i... nic. Nie mieszają się.

witam

przeprowadziłem rozdział benzyny i toluenu zgodnie z opisem ktory znalazlem w ksiazce Stefana Sekowskiego - Elementarz chemii organicznej. byc moze toluen nie "miesza" sie z kwasem siarkowym ale wykonalem wszystko zgodnie z opisem (po dodaniu kwasu wstrzasalem probowka przez chwile)i moja ciekawosc skierowala mnie wlasnie w strone rozdzialu toluenu i kwasu.