Autor: Halina Wierzycka (hydek_at_hyperreal.info)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 19:12:35 MET

Dnia śro 12. marzec 2003 19:00, dagmara_at_inwind.it napisal:
> Aspartam jest metabolizowany jako metanol, przez co podobnie jak
> denaturat. Innymi slowy lepiej cukier niz zamienniki, bo sa
> niebezpieczne dla zdrowia.

a tam gadanie
tyle tego metanolu co nic. W kieliszku koniaku wiecej metanolu spozywamy niz w jakims artykule poslodzonym miligramami aspartamu...

pozatym te Wrozki i inne 'Inne Swiaty' pisaly o zabojczym dzialaniu fenyloalaniny i Wielkim Spisku. Pozatym juz w maju koniec swiata! LOL

--
"jestem jaki jestem..." M. Wiśniewski / pgp: hyperreal.info/~hydek/