Autor: Mondex (mondex_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 15:19:12 MET

Witam
Jest to naprawde obojętne, tylko aby dało się je zrobić z substancji ogólnie dostępnych czyli takich, które są wykorzystywane na codzień. Nie wiem czy da sie z nich zrobić jakieś materiały wybuchowe ale jeżeli wiecie jak to prosze dac znać.
Jeżeli będzie konieczne dokupić jakiś skałdnik to ewentualnie jaki?

Pozd

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl