Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 12:51:47 MET

> tak z czystej ciekawosci, chcialem sie zapytac, czy mamy teraz
> czesciej ogladac wiadomosci w TV , zwracajac uwage na to czy cos
gdzies w
> Polsce nie zostalo wysadzone w powietrze ??

... i usłyszeć o tym, ze przepis na materialy wybuchowe mozna uzyskac od dyskutantow ChemFana!
Ja osobiscie tez kiedys bawilem sie pirotechnika domowa, ale zaczynalem od stalych mieszanin "utleniajaco-organicznych" z (i wlasciwie na tym skonczylem). Tez daja dobre efekty i sa znacznie bezpieczniejsze. Za PRL-u nie mozna bylo kupic fajerwerkow, a zatem ich wykonywanie dawalo duzo satysfakcji. No a teraz, fajerwerki sa powszechnie dostepne, wiec mlodzi "chemicy-piromani" chwytaja sie za TNT itp (zakazany owoc zawsze lepiej smakuje). Tylko, zeby sie to nie skonczylo... w wiezieniu albo w kostnicy....

Kazik Warmiński